hink stap sprong - Reisverslag uit Oakland, Verenigde Staten van Lianne Ippel - WaarBenJij.nu hink stap sprong - Reisverslag uit Oakland, Verenigde Staten van Lianne Ippel - WaarBenJij.nu

hink stap sprong

Door: Lianne

Blijf op de hoogte en volg Lianne

15 Maart 2016 | Verenigde Staten, Oakland

De afgelopen tijd heeft het flink geregend hier en de natuur die intussen een dringend te kort heeft aan water kan daar niet altijd goed tegen. Zo viel 3 dagen geleden een struik/boom iets om recht voor mijn deur. Als in ik doe de deur open en meneer boom komt zo met de deur in huis vallen. Met moeite krijg ik meneer boom omgebogen zodat die in elk geval niet meer in mijn huis ligt, maar hij is te zwaar om terug recht te zetten. Na 3 dagen dus hink stap springend mijn huis in en uit is die vandaag gelukkig weer recht gezet door ik denk mijn achter buurman.

Afgelopen week heb ik eindelijk mijn eerste project afgerond: mijn paper opnieuw ingediend bij een journal! Dit paper heeft al een keer bij dit journal gelegen, toen vonden ze het wel leuk maar nog niet goed genoeg dus we mochten het nog een keer proberen. Ik ben heel benieuwd wat ze er nu van vinden. Ik ben in elk geval blij dat het weer weg is! Nu maar weer afwachten en verder gaan met het tweede project.

Verder heb ik gister eindelijk die andere professor ontmoet, (ja ik dacht ik kleed me netjes aan dus in jurk en hakken, hink stap springend over die zeiknatte boom.. was geen succes), in elk geval die man was heel vriendelijk, te slim en was een soort kanon aan vragen waarvan ik van de helft niet eens wist wat de vraag betekende laat staan dat ik antwoord kon geven. Wellicht ga ik nog een keer een presentatie geven in deze onderzoeksgroep, waarin ik hopelijk zijn vragen wel kan beantwoorden.

Morgen heb ik een dinner met alle phd's van de Quantitative Research Methods groep inclusief de twee professoren waar ik mee werk en misschien nog wel anderen dat weet ik niet.

Sorry dit was een erg werk gerelateerd verhaal, dat gebeurt als je het hele weekend doorwerkt, hopelijk kan ik de volgende keer weer wat leuke foto's laten zien!

Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lianne

Actief sinds 08 Juli 2015
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 8374

Voorgaande reizen:

01 Februari 2016 - 26 April 2016

Dream of Californication

10 Juli 2015 - 07 Augustus 2015

China

Landen bezocht: