Almost... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Lianne Ippel - WaarBenJij.nu Almost... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Lianne Ippel - WaarBenJij.nu

Almost...

Door: Lianne

Blijf op de hoogte en volg Lianne

08 Juli 2015 | Nederland, Tilburg

M'n tas staat al ingepakt in de slaapkamer. Er gaat verrassend weinig in zo'n gigantische rugtas, maar dat is wel fijn aangezien toch alles op m'n rug mee moet. Nu en dan schrik ik wakker en pak dan snel nog even iets in wat ik anders bang ben om te vergeten. Intussen kan ik me echt niets meer bedenken wat er nog zou missen.

Dit avontuur begon ongeveer 3 maanden geleden, nadat ik de travel award had gekregen voor IMPS, een congres voor psychometristen. Mijn aanvraag werd niet alleen beloond met het mogen houden van een presentatie, maar ook een leuke financiële meevaller die het mogelijk maakt om kosteloos een retour ticket China te boeken. Dit bood ook gelijk de kans om in China rond te gaan reizen, want zeg nou zelf, hoe vaak kom je nu in China?

Nu nog 2 dagen en dan vertrek ik voor een kleine maand. Eerst een weekje werken in Beijing, daarna 3 weken rondreizen in m'n uppie. Naast Beijing doe ik nog 3 andere steden aan met de trein: Pingyao, Xi'an en Shanghai. Trein en hostels heb ik al geregeld, en in die laatste zou internet aanwezig moeten zijn, zodat ik jullie op de hoogte kan houden.

Met lichte spanning ben ik mijn laatste "to do's" aan het afwerken, een daarvan ben je nu aan het lezen! Ik ga proberen om regelmatig een stukje te schrijven over mijn ervaringen in China. Hoe succesvol dat zal zijn weet ik niet, maar daar gaan we achter komen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lianne

Actief sinds 08 Juli 2015
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 8412

Voorgaande reizen:

01 Februari 2016 - 26 April 2016

Dream of Californication

10 Juli 2015 - 07 Augustus 2015

China

Landen bezocht: